loading...
وبلاگ تخصصی آندروید
sajad بازدید : 24 شنبه 15 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
۰
|/|/
//

دستاتو سفت گرفتم که یهو گمت نکم آخه بی تو من تنهام


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

O,,
I”

L

 

….,O
L”       

 

O

I

L

 

,…./”””;|O

تعجب نکن دارم نماز شکر میخونم چون تورو دارم.

 



* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

. To
.
.
@
@_ @
@___ @
@@@@@@ZIZAMI
@_______ @
@_________ @

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
 

۱
.
۲
.
۳
تموم شد!

^^
((@@))
/
(**)

تو هم خوش عکسیا!!!!

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
 

@. . .
+ (
/@. . .
گوشیتو کج بگیر ، ببین از دوریت چی میکشم!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

۱۰,۲۰,۳۰,۴۰,۵۰,۶۰,۷۰,۸۰,۹۰,۱۰۰
.

بیام ؟

.

کجا قایم شدی؟

.

آهان پیدات کردم

.+”"+  .+”"+.
+     injayi     +
 ”+.            .+”
 ”+ . +”

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

/) /)
         @@ _____/
         / /    ____   
        ¤¤     | | | |
                ^^^^

تو گوشیت جاداری چند روزی خرمو ببندی؟؟!!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

م♥

          ی♥

              ب♥

             و♥

          س♥

        م♥

 ت♥

ع:-*ز:-*ی:-*ز:-*م:-

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

~ ~ ~ ~ – ~ – . ~ ~

 ~ O/ ~ . – ~ ~ ~

 ~ – ~ ~ . ~ ~ ~~

اینقدر از دوریت گریه کردم دارم تو اشکام غرق میشم.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

*   *     *  *

*       *

*          *

*      *    *

این قاصدکها رو فوت کردم تا بیان بهت بگن به یادتم.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

~ ~ ~ ~ – ~ – . ~ ~

 ~ O/ ~ . – ~ ~ ~

 ~ – ~ ~ . ~ ~ ~~

اینقدر از دوریت گریه کردم دارم تو اشکام غرق میشم.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

fekr Kardi Roo Saram Ja Dari?
Boro Paiin

*

*

*

*

Jat Paiintar Az In Harfast

*

*

*

*

*

**..  ..**.

*.     *     .*
 *.        .*
 * _ *

jat in jast!

برچسب ها اس ام اس شکلک دار ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 126
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 40
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 43
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 58
  • بازدید ماه : 52
  • بازدید سال : 407
  • بازدید کلی : 8,136